Nykyinen tila
Et ole liittynyt vielä
Suljettu
Aloita
Tämä kurssi on tällä hetkellä suljettu

Brändin kehittäminen ostopalveluna on kallista

Ilman laadukasta brändiä on pienenkään yrityksen nykypäivänä vaikeaa tai jopa mahdotonta erottua markkinoilla, löytyä verkosta, saada vakuutettua potentiaalisia asiakkaita tai ylipäätään rakentaa kannattavaa liiketoimintaa.

Brändikoulussa opit suunnittelemaan ja rakentamaan yrityksellesi brändin kokonaan tai lähes kokonaan itsenäisesti ilman että sinun tarvitsee ostaa palveluita mainostoimistoilta tai muilta tahoilta.

Brändikoulussa opit:

• Laadukkaan brändin elementit.
  • Selkeän ja vaihe vaiheelta etenevän prosessin ja 53 työvaihetta, joiden avulla pystyt helposti rakentamaan yrityksellesi brändin.
  • Miten valmiita ulkoasuteemoja ja tekoälyä hyödyntämällä sekä omalla maalaisjärjellä pystyt säästämään tuhansia tai jopa yli 10 000 euroa mainostoimisto- tai muissa palveluostojen kustannuksissa.

Brändikoulussa opit käytännön esimerkkien avulla lisäksi:

• Miten rakensimme tyhjästä Koulutuskone-alustallemme brändin, jolla on Suomessa yli 100 000 käyttäjää ja asiakkaina kymmeniä pienyrittäjiä sekä monia isoja yrityksiä kuten Rainmaker, Presto ja Headpower.
  • Miten rakensimme Suomen kenties tunnetuimmalle somettajalle Nata Salmelalle uuden brändisivuston natasalmela.fi.

Brändikoulun avulla varmistat, että kaikki brändisi elementit ovat kunnossa:

• Brändin missio, visio ja ydinarvot.
  • Brändin asiakasprofiilit.
  • Brändi-identiteetti.
  • Brändin nimi.
  • Brändin pääviesti.
  • Brändin mukaiset verkkosivut.
  • Tavaramerkit ja tuotepakkaukset.
  • Lainsäädännön toteutus.
  • Asiakaspalvelun organisointi.
  • Brändin sisältöstrategia.

Brändikoulu soveltuu sinulle mikäli

• Pohdit yrittäjyyttä tai toimit jo yrittäjänä ja haluat varmistaa, että yrityksesi antaa laadukkaan kuvan itsestään ja toimii asiakaslähtöisellä tavalla.
  • Et halua tai pysty hankkimaan mainostoimistoa kumppaniksesi mutta haluat yrityksellesi laadukkaan brändin.
  • Olet valmis käyttämään omaa aikaasi brändin kehittämiseen.
  • Haluat oppia miten valmiita ulkoasuteemoja ja tekoälyä hyödyntämällä kuka tahansa pystyy rakentamaan laadukkaita brändejä.

Miten brändikoulu on kehitetty?

Brändikoulun sisältöä on kehitetty vuodesta 2013 lähtien yhdessä kymmenien yritysasiakkaitteni kanssa.

5 star rating
“Ilpo on auttanut minua rakentamaan täysin uudenlaisen: Menesty Natan kanssa bisneksen käyntiin tyhjästä. Suosittelen lämpimästi häntä kaikille jotka tahtovat kehittää kannattavia bisneksiä. “
Nata salmela
Yrittäjä, WTD Media Oy